4 תשובות
קושי בלנשום, לרעוד, זיעה, לפעמים היד כואבת
אנונימית
סחרחורות,קשיי נשימה,הזעה מוגברת,כאבי ראש,רעידות וכן גם אחד מהתסמינים זה מה שרשמת(לקחתי מהגוגל)
צמרמורת זה אחד התסמינים. אני לא בטוחה בנוגע לקור, יש מצב שאלו פשוט רעידות ונשימות שגורמות לתחושה קרירה?
ואת מרגישה בסדר? אני יכולה לעזור במשהו?
ואת מרגישה בסדר? אני יכולה לעזור במשהו?
בדרך כלל זה קושי בלנשום בצורה מסודרת , קצת פירכוסים..
צמרמורות יכולות להופיע, אבל אני לא חושבת לגבי תחושת קור שזה אחד התסמינים
צמרמורות יכולות להופיע, אבל אני לא חושבת לגבי תחושת קור שזה אחד התסמינים
באותו הנושא: