7 תשובות
אני בת וזה גורם לי להרגיש נבוכה כי אני שונאת רגשות ואינלי מושג מה עושים במצב כזה..
הצמדתי באלי לראות מה יכתבו
קרינג'
שואל השאלה:
אין לי שם.. בטח שתהיה סיבה אבל בכללי אני בוכה כל הזמן ולא תמיד זה כשבאלי לזרוק זין על הכל בגלל זה שאלתי ואל תענו שטויות ;)
אין לי שם.. בטח שתהיה סיבה אבל בכללי אני בוכה כל הזמן ולא תמיד זה כשבאלי לזרוק זין על הכל בגלל זה שאלתי ואל תענו שטויות ;)
שואל השאלה:
צב הולדת אני כאן בשבילך
צב הולדת אני כאן בשבילך
שואל השאלה:
אוריאן תודה סוף סוף מישהו הבין תשאלה
אוריאן תודה סוף סוף מישהו הבין תשאלה
תעדכנו כשיש תשובות מעניין אותי גם
באותו הנושא: