9 תשובות
טריגו זו לא נגזרת של גיאומטריה?
אנונימית
טריגו
גיאומטריה
כיתה י"א כן? אז גיאומטריה עדיף בפער.
טריגו אחר כך גאומטריה אחר כך אנליטית
טריגו אחר כך אנליטית אחר כך גאומטריה*
גאומטריה >>>
אנונימי
עניין אינדיבידואלי, אני אישית אהבתי יותר טריגו, בעיקר כי לא היה צריך לרשום טבלת טענה ונימוק מה שחסך זמן. אבל זה גם משתנה בין המבחנים, היו לי מבחנים בהם שאלת הטריגו הייתה קשה מאוד והגאומטריה לעומת זאת הייתה בדיחה, אז חשוב לשים לב לשאלות במבחן. בהצלחה