11 תשובות
אין מה לעשות, לאט לאט נתרגל ונסתדר
סופרים עד שלוש נכנסים ומתקשרים בהפסקה לאמא שתבוא לקחת אותך כי כואב לך הראש
זה התכנון
חחחחחח הברזתי ככ הרבה פעמים שאפילו הכלב שלי לא יאמין לזה שאני חולה
אנונימית
היי, איך היה?
שואל השאלה:
זה היה השבוע הכי טוב שהיה לי איי פעם בבצפר
או ואוו
איזה כיף לשמוע(:
איך זה קרה חח?
אלא אם את צינית
מהמה
מה הסוד
שואל השאלה:
לאלא צינית באמת היה לי מזה כיף הופתעתי
יקרה,

נתקלתי בהודעתך והיה לי חשוב להגיב לה. שומעת אולי את הקושי שההתמודדות מביאה עימה, התחושות הקשות שכנראה מגיעות בעוצמה גבוהה.. ואני משערת כי ההרגשה שאין למי לפנות עלולה לערער ולפעמים היא עשויה להפריע גם בהתנהלות היום יומית. האם יש מישהו שאת סומכת עליו שתוכלי לשתף אותו ברגשותייך?

בנוסף, אם תרגישי צורך באוזן קשבת אני מזמינה אותך לשוחח איתנו בצ'אט בשיחה אנונימית. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע.

שלך,
מתנדבת סה"ר.
מנסים לחשוב חיובי ולפתור בעיות שמציקות