התחברות
הרשמה
עם אני לא ישן בלילה וישן בצהריים זה פוגע בגדילה?
24 באפריל 2022, 03:28
שינה
גביהה
עייפות
שעות שינה
התפתחות
2 תשובות
כן
ר
רם המגניב
כן.
י
ילדה משועממת ברמות
באותו הנושא:
אני לא ישן בלילות זה פוגע בגדילה??
אני יודעת שבמהלך השינה מופרש הורמון גדילה. אם אני ישנה שמונה שעות אבל לא בלילה אלא בצהריים, זה עדיין יפריש הורמון גדילה?
בן אדם שהלך לישון ב5 וחצי בלילה יש מצב שהוא יקום לפני 2 בצהריים?
מה פוגע בגדילה ?
מה תעדיפו יותר לעבוד- מ8 בבוקר עד 3 בצהריים, או מ3 בצהריים עד 10 בלילה?
רק אני שם לב שיש הרבה יותר פעילים בסטיפס ב3 בלילה מאשר ב1 בצהריים?
אם יש לי כאבי גדילה עכשיו ברגלים זה אומר שאני אגבה בלילה?
אם לא ישנים טוב זה פוגע בגדילה ובגובה?
לשתות נס קפה כל יום בלי סוכר פוגע בגדילה?(בן 15)
גדילה ושנת צהריים - כשישנים הרבה שעות מלפנות בוקר עד הצהריים עדין גדלים או שרק בלילה עצמו?
כמה שעות יש בין שלישי 22 בלילה לבין חמישי 17 בצהריים??