התחברות הרשמה

זה כזה גרוע אם אכלתי מהבוקר עד עכשיו רק מנטוס ונס עם אוראו?

28 באפריל 2022, 19:32
אוכל    
6 תשובות
כן
ל
לא תדע לעולם
גרוע מאוד! תאכלי זה לא טוב בשבילך
_
_idk.
כן, תאכלי משהו נורמלי
I
Im just a girl .
כן
ש
שפורפרות
שכחת להזמין פיצה
ל
לא תדע לעולם
כן
ח
חיפושית אך לא חופשית
באותו הנושא:
זה נורמאלי שלא אכלתי עד עכשיו מהבוקר?
אכלתי מנטוס לפני שעה אני יכול לשתות קולה עכשיו?
וואי אכלתי עכשיו מנטוס ותקשיבו ידעתם שזה ממש טעים???
אכלתי עכשיו מנטוס בטעמים ולא מנטה אז מותר לי לשתות קולה?
לא אכלתי בכלל,אתמול מהבוקר עד עכשיו
אכלתי מנטוס מנטה לפני איזה חמש דקות ושתיתי עכשיו קולה, יכול לקרות משהו?
אכלתי מהבוקר (12 בבוקר) עד עכשיו בערך 600 - 700 קלוריות הגזמתי?
אכלתי מהבוקר עד עכשיו רק בננה - זה קצת מדי?
לא אכלתי מהבוקר (כי קמתי עכשיו)
עד עכשיו לא אכלתי מהבוקר זה רע?
אכלתי מהבוקר עד עכשיו 665 קלוריות זה בסדר?