10 תשובות
בתור אשכנזייה,כן
חלקם, בתור חצי אשכנזיה
אנונימית
כן.
שום סטיגמות הן לא נכונות
אנונימית
לא, יש נכונות אבל יש המון שהם לא נכונות בכלל כמו האוכל המגעיל ויש המון שהם סתם הכללות מיותרות ואי אפשר להגיד "כל האשכנזים" זה ממש מיותר ולא הגיוני גם מבחינת הגיון. ואני בעצמי גם מזרחית וגם אשכנזיה.
כן, אני חכם, אני גבוה, אני עם עיניים כחולות, אני חתיך, אני מוצלח.
כן
מה זה ממש לא נכון
לא
האוכל שלהם טעים
הם לא נעלים יותר מאחרים
הם פשוטי עם בדיוק כמו השאר, מלבדי, כמובן.
האוכל שלהם טעים
הם לא נעלים יותר מאחרים
הם פשוטי עם בדיוק כמו השאר, מלבדי, כמובן.
אנונימית
חח לא, יש לי הרבה חברים אשכנזים. חמים, רועשים, עצבניים, טיפשים ושמחים, זה הורג אותנו.
באותו הנושא: