8 תשובות
אני לא רוצה להיות חברה של מישהו בהתבסס רק על הנטייה המינית שלו
כיי זה חמוד רצחח ואפשר לדבר איתם על הכל והוא לא יתאהב בנו
אני לא אהיה חברה של מישהו *רק* כי הוא גיי, אבל אם אני מתחברת לבן אדם ולאופי שלו והוא גם גיי זה לא ישנה לי.
די כבר לך תחפש חבר
כל 5 דקות אתה שואל מי רוצה גייפרנד מי רוצה גייפרנד יאללה הבנו שאתה גיי אגב אתה יודע שאסור לחזור מחשבון נוסף אחרי שחסמו אותך נכון? כולם יודעים שהיה לך חשבון קודם בשם גל גדות ועכשיו חזרת עם חשבון אחר שמאוד דומה לאחד הקודם וגם בו אתה חופר כמו לא יודע מה אז יאללה לך חפש גיי שיהיה איתך ועזוב אותנו בשקט
כל 5 דקות אתה שואל מי רוצה גייפרנד מי רוצה גייפרנד יאללה הבנו שאתה גיי אגב אתה יודע שאסור לחזור מחשבון נוסף אחרי שחסמו אותך נכון? כולם יודעים שהיה לך חשבון קודם בשם גל גדות ועכשיו חזרת עם חשבון אחר שמאוד דומה לאחד הקודם וגם בו אתה חופר כמו לא יודע מה אז יאללה לך חפש גיי שיהיה איתך ועזוב אותנו בשקט
אנונימי
^ מה אכפת לך? יואו.
שיעשה מה שהוא רוצה
שיעשה מה שהוא רוצה
אנונימית
כל חבריי כולל אני גייפרינדס אחד של השני
אני לא רוצה. למה שאני ארצה דבק מלקק תחת
אנונימית
אבל נכון לא שאלו אם אתן רוצות? שאלו למה אתן רוצות (למי שרוצה)
ולשאלה- אני לא רוצה
ולשאלה- אני לא רוצה
באותו הנושא: