7 תשובות
עמותת סה"ר
שואל השאלה:
יש להם שיחות טלפון בכלל?
יש להם שיחות טלפון בכלל?
אנונימית
שואל השאלה:
בדקתי עכשיו ואין, בטח שלא בשעה הזאת
בדקתי עכשיו ואין, בטח שלא בשעה הזאת
אנונימית
אמ
שואל השאלה:
הא?
הא?
אנונימית
נראה לי נשאר לך רק ער"ן
השאלה עם אנשי סטיפס יכולים לעזור
השאלה עם אנשי סטיפס יכולים לעזור
היי אנונימית יקרה,
שומעת את הצורך שכנראה היה לך לשתף ולפרוק במה שאת מרגישה בפנים. נראה שרצית שיהיה אדם שיקשיב ויבין אותך. לא יכולה לדמיין, כמה מתוסכלת הרגשת שלא ענו לך... כמה היית עצובה שלא קיבלת את המענה כפי שהיית צריכה. יקרה, אני מבינה שניסית ליצור קשר עם סה"ר, בעמותה יש אפשרות להתכתבות בצ'אט או בווצאפ. אני רוצה לשתף אותך שאני מתנדבת בסה"ר סיוע והקשבה ברשת. יש לנו צ'אט אנונימי לחלוטין כל יום. בצ'אט נוכל להקשיב ולהבין יותר, לנסות לתמוך ואולי לחשוב גם על דרכי סיוע. אני מצרפת את הלינק לאתר, אפשר להתחבר גם מהנייד.
בואי.. מחכים לך, עוד הערב או כשיעלה הצורך.
שלך,
מתנדבת סה"ר
שומעת את הצורך שכנראה היה לך לשתף ולפרוק במה שאת מרגישה בפנים. נראה שרצית שיהיה אדם שיקשיב ויבין אותך. לא יכולה לדמיין, כמה מתוסכלת הרגשת שלא ענו לך... כמה היית עצובה שלא קיבלת את המענה כפי שהיית צריכה. יקרה, אני מבינה שניסית ליצור קשר עם סה"ר, בעמותה יש אפשרות להתכתבות בצ'אט או בווצאפ. אני רוצה לשתף אותך שאני מתנדבת בסה"ר סיוע והקשבה ברשת. יש לנו צ'אט אנונימי לחלוטין כל יום. בצ'אט נוכל להקשיב ולהבין יותר, לנסות לתמוך ואולי לחשוב גם על דרכי סיוע. אני מצרפת את הלינק לאתר, אפשר להתחבר גם מהנייד.
בואי.. מחכים לך, עוד הערב או כשיעלה הצורך.
שלך,
מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: