4 תשובות
כי הן לא רוצות לחטב את החזה
אני אישית לא רואה טעם בלהתאמן על חזה כי אני גם לא רוצה לפתח שם מסת שריר בכלל
מקסימום תרגיל אחד
מקסימום תרגיל אחד
למה להכליל?
הן כן עושות..לא כולם אבל בטח שיש שעושות
באותו הנושא: