2 תשובות
חייבת להגיד לך שגם אני כזו ! אני סתם לחוצה , גם שעבדתי בחנות תמיד הייתי בלחץ שהמנהלים אוהבים אותי ושלא יפטרו אותי וכו ...ואחרי תקופה שאני זו שרציתי להתפטר הם התחננו שאשאר . אין לך מה להיות בלחץ ... וגם אם יפטרו תמיד יש עוד עבודות . בהצלחה לך(:
הכל בסדר תחשבי על זה שהם צריכים אותך יותר ממה שאת צריכה אותם
באותו הנושא: