41 תשובות
כן, נראה לי.
זה לא בהכרח לגיטימי
פשוט הגיוני
פשוט הגיוני
כן
מנסיון, זה ממש גרוע שמישהי היא כזאת אם אתם לא מתכוונים להתחתן עכשיו
מנסיון, זה ממש גרוע שמישהי היא כזאת אם אתם לא מתכוונים להתחתן עכשיו
אנונימי
מה שעושה ולא עושה לך
אנונימית
הגיוני
אני חושבת שזה לא כיף להיות בן זוג של משפחה שלמה שאתה לא מכיר ומנסה להתחבר אליהם בכוח בשביל מישהי.
אני חושבת שזה לא כיף להיות בן זוג של משפחה שלמה שאתה לא מכיר ומנסה להתחבר אליהם בכוח בשביל מישהי.
זה מזעזע^
אנונימי
לא דיי
הגיוני כי אתה לא מקבל הרבה תשומת לב
את האמת זה הגיוני וזה גם לגיטימי כי בסופו של דבר הכל לגיטימי אם זה לא עושה לך טוב
מאוד מוזר.
לא חןשבת שזה אמןר להזיז לך
כן.
אממ רק לי זה מוזר?
לי זה נשמע משהו שממש מעלה
אבל אולי זה משפיע עליכם, נגיד שכל פעם שנפגשים זה עם כולם או שאין לה זמן אליך ואז זה מבאס ומובן
לי זה נשמע משהו שממש מעלה
אבל אולי זה משפיע עליכם, נגיד שכל פעם שנפגשים זה עם כולם או שאין לה זמן אליך ואז זה מבאס ומובן
אנונימית
כן הגיוני
כן
אבל חבל שזה המצב
אבל חבל שזה המצב
נראה לי דווקא תכונה מדהימה,
מה היית מעדיף מישהי מהכיוון ה2 בדיוק שהיא בליינית וכל הגברים במועדון פוזלים לכיוון שלה במועדון כשאתה לידה
יתכן והיא טיפה סגורה אז לאט לאט תציע לה לעשות פעילויות משותפות
יכול להיות טיול קצר
יכול להיות רכיבה על סוסים וכו
כל טוב
מה היית מעדיף מישהי מהכיוון ה2 בדיוק שהיא בליינית וכל הגברים במועדון פוזלים לכיוון שלה במועדון כשאתה לידה
יתכן והיא טיפה סגורה אז לאט לאט תציע לה לעשות פעילויות משותפות
יכול להיות טיול קצר
יכול להיות רכיבה על סוסים וכו
כל טוב
לא..
^
הבחורות הבייתיות הן ההכי איכותיות,
היום כל אדם הגיוני היה שמח למצוא מישהי בייתית/משפחתית (לעומת מישהו בליינית שכל פעם יש לה פיתויים חדשים וגברים מכרכרים סביבה כמו בבונים)
הבחורות הבייתיות הן ההכי איכותיות,
היום כל אדם הגיוני היה שמח למצוא מישהי בייתית/משפחתית (לעומת מישהו בליינית שכל פעם יש לה פיתויים חדשים וגברים מכרכרים סביבה כמו בבונים)
^
אז צריך לתת לה זמן להיפתח
אם יש אהבה,פתיחות,כבוד הדדי,נעימות ו-תקשורת נכונה+פירגון זה יכול לגרום לה לצאת יותר ולעשות דברים
גם לקחת בחשבון שגם מישהי שהיא בייתית -----------זה לא הכל שחור או לבן
אם לבחורה יהיה נעים באמת עם הבחור אז הגיוני שהיא תיפתח ותרצה גם לעשות דברים
ושוב הבחורות הבייתיות הן ההכי איכותיות כיום
אז צריך לתת לה זמן להיפתח
אם יש אהבה,פתיחות,כבוד הדדי,נעימות ו-תקשורת נכונה+פירגון זה יכול לגרום לה לצאת יותר ולעשות דברים
גם לקחת בחשבון שגם מישהי שהיא בייתית -----------זה לא הכל שחור או לבן
אם לבחורה יהיה נעים באמת עם הבחור אז הגיוני שהיא תיפתח ותרצה גם לעשות דברים
ושוב הבחורות הבייתיות הן ההכי איכותיות כיום
כל אחד ומה שהוא נמשך אליו
למה שזה יוריד? כאילו אני לא נגד אני מסקרנות רוצה לדעת
מה?! מה זה אמור להפריע לך שהיא מחוברת למשפחה שלה? זה נשמע לי דווקא מעולה למה זה חיסרון לעזאזל
הגיוני ביותר
תשמע הכול לגיטימי בבחירת בן/בת זוג
כן
לגיטמי
יואו היום כל דבר מוריד לבנים
כתבת בעצמך היא חמה ואוהבת איך זה מוריד בדיוק??
כתבת בעצמך היא חמה ואוהבת איך זה מוריד בדיוק??
אנונימית
מעניין אותי לדעת למה אתה חושב שזה מוריד?
אני חושבת שזה מעולה שהיא מחוברת למשפחה שלה ככה , גם אני ככה
אני חושבת שזה לא אמור להזיז לך
אני לא רואה בזה דבר רע
אני חושבת שזה מעולה שהיא מחוברת למשפחה שלה ככה , גם אני ככה
אני חושבת שזה לא אמור להזיז לך
אני לא רואה בזה דבר רע
אני שונאת את המשפחה שלי, מעלה לך?
הגיוני
לא זה לא לגיטימי. זאת המשפחה שלה !! מה יש לך?!!! אסור לה להיות עם המשפחה שלה?!! לפני כמה זמן מישהי פה כתבה שמוריד לה ממנו כי הוא שם תמונה של סבא ןסבתא שלו בטלפון!! די עם הספאמים המפגרים האלה! די תתבגרו כבר!
ברור
עריכה- אה רגע חשבתי שכתבת שהיא לא משפחתית
אז לא יודעת כאילו בתכלס הגיוני כי יש אנשים שפחות מתחברים לזה אז נראה לי שכן
עריכה- אה רגע חשבתי שכתבת שהיא לא משפחתית
אז לא יודעת כאילו בתכלס הגיוני כי יש אנשים שפחות מתחברים לזה אז נראה לי שכן
כן מאוד
חליפה אתה מדבר שטויות אין שום קשר לבחורה שכל היום בתחת של המשפחה שלה לכל מה שרשמת
ואין שום קשר לאיכותית למישהי שכל היום בבית, אולי אתה לא יוצא מהבית אז זה מה שאתה חושב
ואין שום קשר לאיכותית למישהי שכל היום בבית, אולי אתה לא יוצא מהבית אז זה מה שאתה חושב
אנונימי
וכשאני הייתי בזוגיות עם מישהי כזאת אני מאוד סבלתי מכל הבעיות של המשפחה שלה, הרגשתי כמו זוג נשוי בגיל 18 זה היה כל כך גרוע.
אני יוצא איתה, המשפחה שלה מעניינת לי את התחת במילים עדינות
אני יוצא איתה, המשפחה שלה מעניינת לי את התחת במילים עדינות
אנונימי
לא לגיטימי אבל כן הגיוני
^
אנונימי אתה טועה ומטעה
אני מדבר על בחורה בייתית עם חינוך טוב כמו שצריך (ולא מדבר על בחורות שהן בבית כי כל שני וחמישי עושים אצלם חפלה)
בחורה שהולכת בדרכי השם ובדרכים של צניעות היא לרוב בחורה בייתית
וכן מעבר למשפחה זה ניכר בכל צורת הדיבור+ההתנהגות שלה
כל אדם שיש לו טיפה היגיון בקודקוד יגיד לך את זה
בחור עם שכל ילך על בחורה כזאת
יש לי מספיק ניסיון חיים וראיתי הכל בחיים שלי ככה שאני יודע 'קצת' דבר או 2
גם כל רב שיש לו ידע בתורה,הלכות יגיד לך שהבחורות הבייתיות הכי איכותיות
אנונימי אתה טועה ומטעה
אני מדבר על בחורה בייתית עם חינוך טוב כמו שצריך (ולא מדבר על בחורות שהן בבית כי כל שני וחמישי עושים אצלם חפלה)
בחורה שהולכת בדרכי השם ובדרכים של צניעות היא לרוב בחורה בייתית
וכן מעבר למשפחה זה ניכר בכל צורת הדיבור+ההתנהגות שלה
כל אדם שיש לו טיפה היגיון בקודקוד יגיד לך את זה
בחור עם שכל ילך על בחורה כזאת
יש לי מספיק ניסיון חיים וראיתי הכל בחיים שלי ככה שאני יודע 'קצת' דבר או 2
גם כל רב שיש לו ידע בתורה,הלכות יגיד לך שהבחורות הבייתיות הכי איכותיות
שוב אין קשר לא משנה
בומר נורמי
בומר נורמי
אנונימי
ואו זה הכי מעלה שיש
או שהיא קצת יותר מדי איתם על חשבונך וזה פוגע בך או שאתה ממש מוזר ומחפש בה חסרונות
או שהיא קצת יותר מדי איתם על חשבונך וזה פוגע בך או שאתה ממש מוזר ומחפש בה חסרונות
אנונימית
כן אבל כעיקרון בנים אוהבים כאלה
טוב אז לך תביא מישהי קרה שרבה עם המשפחה כל שני וחמישי לדעתי זה יותר מוריד
באותו הנושא: