6 תשובות
תלוי.. מה זה "רק ממתקים?".. תפרטי.. אני אשמח לעזור לך!
אנונימי
גם אני ככה פורים חג משמין
אנונימית
שואל השאלה:
שוקולדים, טופי, דוריטוסים, ביגליה, סוכריות, מנטוס וכאלה
שוקולדים, טופי, דוריטוסים, ביגליה, סוכריות, מנטוס וכאלה
לא הכי בריא, כדאי לחזור לשגרה.
כן, תתחילי לאכול בריא מעכשיו כי את יכולה להתרגל לכל המתוק הזה
זה מה שאכלת כבר 3 ימים?
רק את זה? או שאת מגזימה קצת?
זה לא ממש נורא.. כי את שומרת בכללי..
זה קורה.. כמעט כולם עכשיו ככה מנשנשים המון ואוכלים ממתקים כל הזמן:)
רק את זה? או שאת מגזימה קצת?
זה לא ממש נורא.. כי את שומרת בכללי..
זה קורה.. כמעט כולם עכשיו ככה מנשנשים המון ואוכלים ממתקים כל הזמן:)
אנונימי