6 תשובות
תלוי.. מה זה "רק ממתקים?".. תפרטי.. אני אשמח לעזור לך!
אנונימי
גם אני ככה פורים חג משמין
אנונימית
שואל השאלה:
שוקולדים, טופי, דוריטוסים, ביגליה, סוכריות, מנטוס וכאלה
לא הכי בריא, כדאי לחזור לשגרה.
כן, תתחילי לאכול בריא מעכשיו כי את יכולה להתרגל לכל המתוק הזה
זה מה שאכלת כבר 3 ימים?
רק את זה? או שאת מגזימה קצת?
זה לא ממש נורא.. כי את שומרת בכללי..
זה קורה.. כמעט כולם עכשיו ככה מנשנשים המון ואוכלים ממתקים כל הזמן:)
אנונימי