6 תשובות
^^^
יש בזה משהו, אבל קודם שיביאו ציונים ואם אני מקבלת 70+ אני לא ניגשת
יש בזה משהו, אבל קודם שיביאו ציונים ואם אני מקבלת 70+ אני לא ניגשת
שואל השאלה:
לדעתי מספיק 80 ומעלה
לדעתי מספיק 80 ומעלה
אנונימית
ואי זה כיף שסוף סוף סיימנו
ובאמת מקווה שאני לא אצטרך מועדי ב כי אין לי כוח לזה.
ובאמת מקווה שאני לא אצטרך מועדי ב כי אין לי כוח לזה.
אני
והקלה
עברתי את החלק הקשה ביותר
אני עוד שניה בסוף וזה משמח אותי
כי מה שאני רוצה כבר זה לסיים בית ספר
והקלה
עברתי את החלק הקשה ביותר
אני עוד שניה בסוף וזה משמח אותי
כי מה שאני רוצה כבר זה לסיים בית ספר
כן
מעולה
היה קל
מעולה
היה קל
אחלה חוץ מהקטע שעדיין נשארה לי בגרות אחרונה לעשות
באותו הנושא: