5 תשובות
זה פשוט סאונד שונה. להאמבאקרים יש סאונד יותר חם, מלא ומעובד ולסינגל קוילים יש סאונד יותר חד וקרוב למשהו כמו גיטרה אקוסטית.
הם אלו שתופסים את הסאונד של החשמלית, אז להם יש את ההשפעה הכי גדולה על הסאונד.

לשמוע הבדלים זה דבר שצריך לאמן את האוזן עבורו, כי לבן אדם שלא רגיל לשמוע הבדל יכול להגיד שהכל נשמע לו אותו דבר, אז מציע לא להתייחס לזה כל כך במידה ואתה מתחיל לנגן.
שואל השאלה:
אבל זה הדבר היחידי שמבדיל בין הסאונד שכל גיטרה משמיעה בסאונד הנקי שלה, לא?
לפי מה שהבנתי כל הגיטרות החשמליות (כל עוד זה לא באס או כאלה) נשמעות אותו דבר אם הפיקאפים אותו דבר, אפשר לשנות את הסאונד במגבר.
אני חושב שהבנתי למה התכוונת, וכן זה נכון מאוד. כל הפואנטה בגיטרה חשמלית זה שאפשר לעבד את הסאונד כמה שרוצים עם מגברים/פדלים/אפקטים במחשב. הפיקאפים כמובן עדיין משפיעים על הסאונד הזה, אבל כן, אם 2 גיטרות אותו דבר אפשר לעבד את הסאונד בצורה שונה לכל אחת
את יכולה למצוא על זה מלא מאמרים
שואל השאלה:
אני לא מוצאת את המאמרים בנושא הזה, אפשר קישור?