6 תשובות
תנסי לכבות ולהדליק
או לשים באורז
או לשים באורז
סתם אבל תנסי אולי לשתות מים או לאכול משהו
תשתי קודם מים תראי אם זה עובר יכול להיות גם נתפס לך שריר או משהו כזה ,אולי ישנת בתנוחה לא נכונה ואז נתפס לך.
תנסי לנוח קצת ואם לא עובר ומרגישה רע עדיף שתבדקי את זה.
תנסי לנוח קצת ואם לא עובר ומרגישה רע עדיף שתבדקי את זה.
יכול להיות שפשוט נתפס לך השריר שם כי היית בתנוחה לא טובה
אם זה לא עובר תלכי לרופא
אם זה לא עובר תלכי לרופא
שואל השאלה:
אין חום
אין חום
אנונימית
אה רגע יכול להיות יש לך אפנדציט?
תבדקי חום
תבדקי חום
באותו הנושא: