3 תשובות
במקום בו אין בני אדם תהיה האיש

היא כנראה בחורה נחשקת, אם אתה תהיה זה שיצור איתה אינטראקציה, אתה לא תפסיד, בסך הכל תכיר אותה יותר טוב, ואני מאמין שהיא תעריך את העובדה שתבוא אליה באמצע הבית ספר אחי, בהצלחהס
תדבר איתה נגיד לי יש קראש וחברות שלי מנסות לשאול אם יש לי ואני אומרת שלא.. כי אני לא רוצה שהן יספרו את זה לאנשים מסויימים אז יכול להיות. שזה בדיוק אותה הדבר עם מי שיש לך קראש עליה.. בכל זאת בתור בת אני אומרת תדבר איתה תגיד לה מה אתה מרגיש תציע לה ללכת לגלידה או משהו ותגלגלו עניינים
ברור שכן
תנסה לדבר איתה