10 תשובות
כנראה בגלל שזה מפריע לך אז את לא מרגישה בנוח זה הדבר היחידי שאני מצליחה לחשוב עליו
לא יודעת, מה זאת אומרת בעבר?
שואל השאלה:
נראלי קראת לא נכון את השאלה
אנונימית
אני חושבת שפשוט התרגלת למצב כלשהו גם מבחינת התנהגות ומחשבה, ואז כשהגוף שלך השתנה והאף שזה היה החוסר ביטחון שלך את מרכישה יותר טוב עם עצמך אבל המחשבה שלך רואה את עצמך כמו פעם, זה קורה לאנשים שנגיד סתם יורדים מלא במשקל והם עכשיו רזים אבל הם עדיין רואים את עצמם כמלאים ולהפך..
שואל השאלה:
התכוונתי שאין לי בעייה להיות בלי מסיכה אני אפילו לא שמה אותה אבל כשראיתי שאלה ששיש חוק שאוסר מסיכות נכנסתי ללחץ
אנונימית
שואל השאלה:
^^ יש דרך לגרום לזה לעבור?
אנונימית
זה בעיקר עם עצמך זה משהו בראש שצריך לשנות (כמו פחדים למשל) אולי פסיכולוג יכול לעזור
שואל השאלה:
לא אכפת לי מאחרים אני מנסה להבין למה המוח או מה שזה לא יהיה אצלי לא מעודכן . כי כבר אנלי בעייה להיות בלי מסיכה ואני די שלמה עם עצמי אז למה יש לי תחושה כאילו אני בעבר
אנונימית
שואל השאלה:
מה
אנונימית
אל תחשבי אל מה אחרים יגידו לדעתי..