7 תשובות
שזה נורמלי ויש אנשים שצריכים את הספייס שלהם כשהם כועסים
{zZ
כל הכבוד שהוא לקח הפסקה
צריך לפעמים לעצור כדי לחשוב ולהרגע במקום להוציא בטעות עצבים ולהגזים
זה נורמלי הוא צריך כמה דק לעצמו
e1a
מבינה אותך אבל לפעמים צריך רגע לעצמך וזה באמת עדיף על להוציא את העצבים על מישהו שאתה אוהב
שואל השאלה:
אבל כל כך הרבה שעות? אני לא הפסקתי לבכות כל הזמן הזה מהתסכול
אנונימית
כל אחד והזמן שהוא צריך
הוא היה צריך לשלוח לך הודעה מכבדת
שהוא לא יכול לדבר כעת
באותו הנושא: