7 תשובות
שזה נורמלי ויש אנשים שצריכים את הספייס שלהם כשהם כועסים
כל הכבוד שהוא לקח הפסקה
צריך לפעמים לעצור כדי לחשוב ולהרגע במקום להוציא בטעות עצבים ולהגזים
צריך לפעמים לעצור כדי לחשוב ולהרגע במקום להוציא בטעות עצבים ולהגזים
זה נורמלי הוא צריך כמה דק לעצמו
מבינה אותך אבל לפעמים צריך רגע לעצמך וזה באמת עדיף על להוציא את העצבים על מישהו שאתה אוהב
שואל השאלה:
אבל כל כך הרבה שעות? אני לא הפסקתי לבכות כל הזמן הזה מהתסכול
אבל כל כך הרבה שעות? אני לא הפסקתי לבכות כל הזמן הזה מהתסכול
אנונימית
כל אחד והזמן שהוא צריך
הוא היה צריך לשלוח לך הודעה מכבדת
שהוא לא יכול לדבר כעת
שהוא לא יכול לדבר כעת
באותו הנושא: