9 תשובות
זה בסדר גמור
לגיטימי ומזדהה
ממד לא מטומטמת.נשמע שיש לך נשמה גדולה.עשית לי גם געגועים;(
זה לא דבר מטומטם, את רצית לפגוש אותו גם, ואני יכולה להבין את זה לגמרי, זה בסדר גמור לבכות על זה.
לגיטימי סהכ
הכל הגיוני
זה הגיוני מאוד. גם אני לא זכיתי להכיר את אבא של אבא שלי, ואמנם אני לא שמעתי עליו הרבה אבל ממה ששמעתי הבנתי שהוא היה בן אדם טוב ומכניס אורחים, אז כשאני חושבת על זה נצבט לי קצת הלב על זה שלא זכיתי להכיר אותו.
לא
+P