4 תשובות
אם את רעבה לכי תאכלי עוד משהו, אם לא אז זה בסדר גמור
אולי תנסי לאכול סלט קטן ?
ממש לא
תאכלי ארוחת צהריים טבה
תאכלי ארוחת צהריים טבה
אנונימית
לא זה קצת
באותו הנושא: