התחברות הרשמה

מה דעתכם על השיר שכתבתי למען תושבי הדרום? אשמח לביקורת בונה

הו, אמור האם תוכל לראות באורות השחר העולים,
את שבירכנו בגאווה באורות הדמדומים האחרונים?
שבפסיו הרחבים ובסכנת הקרב כוכביו בוהקים,
צפינו מעבר למתרסים, בנפנופם האמיץ?

ובהבזקן האדום של הרקטות, פצצות מתפוצצות באוויר,
העידו לאורך הלילה כי דגלנו בעודו עוד מאיר.
25 באוגוסט 2022, 05:33
כתיבהשירהביקורתסיפוריםאנחנו עם הדרום    
3 תשובות
מקורי
ז
זאתי שאוהבת את אלון עדר
שואל השאלה:
אני יודע
אנונימי
זה נפלא
ד
דני המלכה
באותו הנושא:
תתנו לי את דעתכם על השיר שכתבתי למען תושבי הדרום
היי, אשמח אם תגידו מה דעתכם על השיר שכתבתי
כתבתי שיר מה דעתכם? השיר בפירוט
מה דעתכם על השיר שכתבתי?
מה דעתכם על השיר שכתבתי?
מה דעתכם על השיר שכתבתי דעה כנה פליז ( כתבתי אותו על משהו שקרה לי)
מה דעתכם על השיר שכתבתי?
מה דעתכם/ן על השיר שכתבתי?
האם אתם עושים משהו למען תושבי הדרום שמצאים בקו הלחימה?
נאמנים אל תמחקו בבקשה: אנא קראו פרק תהלים אחד וקצר למען תושבי הארץ והדרום בפרט
מה דעתכם על השיר שכתבתי (בבקשה תכנסו אני צריך לדעת אם זה טוב)