5 תשובות
שימי מסיכה
אנונימי
איזה חמוד זהה
אנונימית
תחשבי על השואה
למה זה מתוק!! אבל תחשבי על דברים רציניים
אני תמיד מחייך כמו אידיוט (כשאני במצב כפית) גם אם אין משהי שאני בעניין שלה.
אז פשוט שזה יראה כאילו זה חלק ממך
אז פשוט שזה יראה כאילו זה חלק ממך
באותו הנושא: