5 תשובות
שימי מסיכה
אנונימי
איזה חמוד זהה
אנונימית
תחשבי על השואה
011
למה זה מתוק!! אבל תחשבי על דברים רציניים
אני תמיד מחייך כמו אידיוט (כשאני במצב כפית) גם אם אין משהי שאני בעניין שלה.
אז פשוט שזה יראה כאילו זה חלק ממך