4 תשובות
אני מבינה אותךך גם לי היו בולמוסים כאלו נוראיים ואחרי זה הלכתי לבכות את החייםם! את מוזמנת לבוא לדבר קצת בפרטי❤
ואוו, אהובה מה שאת עוברת ככל קשה..
אין לי מילים שיוכלו לנחם ולהדריך קטונתי ממש..
אני מבינה שבנוסף לבולמוס עצמו שהוא קשה ממש מצטרף פן נוסף, פן ריגשי נוסף, מעבר לבולמוס.. הלקיחה מבנות אחרות.
זה בטח מצער ממש ומקשה.
אני ממש שמחה לשמוע שאת נמצאת בטיפול ומקווה שתצליחי להגיע אל מקום טוב יותר.
אני חושבת שכדי לך בשיתוף עם מישהי קרובה.. בין שאמא\ הדיאטנית.. לחשוב אם כדי לשתף את הרכזת של השירות כדי שתחשבו ביחד מה ניתן לעשות כדי שחס וחלילה לא יהיה פיצוץ בינך לבין הבנות.
בנוסף אולי כדי לך לנסות להעלות וידוי בוידויים של השירות לאומי בפייסבוק ולבדוק האם יש מישהי שחוותה את זה ותוכלי להתייעץ איתה..
זה בטח ממש לא פשוט..
שולחת לך חיבוק!
אין לי מילים שיוכלו לנחם ולהדריך קטונתי ממש..
אני מבינה שבנוסף לבולמוס עצמו שהוא קשה ממש מצטרף פן נוסף, פן ריגשי נוסף, מעבר לבולמוס.. הלקיחה מבנות אחרות.
זה בטח מצער ממש ומקשה.
אני ממש שמחה לשמוע שאת נמצאת בטיפול ומקווה שתצליחי להגיע אל מקום טוב יותר.
אני חושבת שכדי לך בשיתוף עם מישהי קרובה.. בין שאמא\ הדיאטנית.. לחשוב אם כדי לשתף את הרכזת של השירות כדי שתחשבו ביחד מה ניתן לעשות כדי שחס וחלילה לא יהיה פיצוץ בינך לבין הבנות.
בנוסף אולי כדי לך לנסות להעלות וידוי בוידויים של השירות לאומי בפייסבוק ולבדוק האם יש מישהי שחוותה את זה ותוכלי להתייעץ איתה..
זה בטח ממש לא פשוט..
שולחת לך חיבוק!
וואי אחותי כל כך מבינה!! אני סובלת גם מבולמוסים נוראיים מכירה את זה כל כך מקרוב אם בא לך לדבר על זה מוזמנת לפרטי❤
שואל השאלה:
וואו שמחת ממש
וואו שמחת ממש
אנונימית
באותו הנושא: