5 תשובות
הכל בסדר יפה שלי אני פה בשבילך3>
שואל השאלה:
בצהריים קבעתי עם חברות לעשות משהו אחד ואז לקראת הערב הן החליטו לשנות את זה, משהו שהוא כבר ממש מבאס ואז כשכן הגעתי הרגשתי פשוט כמו גלגל חמישי כי הם דברו בזוגות ואני פשוט יושבת שם בצד ולא מרגישה בנוח להפריע
בצהריים קבעתי עם חברות לעשות משהו אחד ואז לקראת הערב הן החליטו לשנות את זה, משהו שהוא כבר ממש מבאס ואז כשכן הגעתי הרגשתי פשוט כמו גלגל חמישי כי הם דברו בזוגות ואני פשוט יושבת שם בצד ולא מרגישה בנוח להפריע
אנונימית
אני מבינה אותך לגמרי אבל בסדר עובר אין מה לעשות ובדרך כלל חברים כאלה הם רעילים
אויש אני תמיד כאן אם צריך❤
מה קרה?
באותו הנושא: