6 תשובות
תפסיקי לבכות?
תדברי עם מישהו
גיל ההתבגרות קורה לכולם
זה בסדר לכל בן אדם יש תקופות כאלה בחיים אם את רוצה את יכולה לדבר איתי בכיףף
וואו זאת כזאת אני
זה בסדר לבכות, זה משחרר
באותו הנושא: