5 תשובות
לסבך אותם
או פשוט להנות
להינות מהדברים הפשוטים
החיים בכללי קשים חרא של דבר אבל יש הרבה רגעים טובים ויפים ששוב לחיות בשבילם לראות חיוך של אנשים מסויימים
כל מיני
החיים בכללי קשים חרא של דבר אבל יש הרבה רגעים טובים ויפים ששוב לחיות בשבילם לראות חיוך של אנשים מסויימים
כל מיני
החיים לא כל כך פשוטים, ואם אצלך הם פשוטים אז בעתיד הם יהיו לך לא פשוטים.
ופשוט עכשיו תהנה מהחיים שלך שהם פשוטים.
ופשוט עכשיו תהנה מהחיים שלך שהם פשוטים.
שואל השאלה:
^פשוט מישהו כתב כאן שהחיים בכלל פשוטים ואין לו מושג למה כולם מסבכים אותם
^פשוט מישהו כתב כאן שהחיים בכלל פשוטים ואין לו מושג למה כולם מסבכים אותם
אנונימי
באותו הנושא: