התחברות
הרשמה
אם אני בכביש חד סטרי וצריכה לפנות ימינה לכביש דו סטרי, אני פונה מהימין של החד סטרי לימין של הדו סטרי נכון?
כי אין אופציה אחרת הרי כי אי אפשר מהשמאל של החד סטרי לפנות לימין של הדו
19 באוקטובר 2022, 01:37
נהיגה
חוקי התנועה
תשובה אחת
מימין לימין כן.
❤
❤Queen Layla
באותו הנושא:
אם אני בכביש דו סטרי ואני רוצה לפנות בפנייה ימינה לכביש חד סטרי זה מהנתיב הימיני של הדו סטרי לימני של החד סטרי?
שאני רוצה לפנות שמאלה מכביש דו סטרי לגו סטרי ויש רק נתיב אחד שמאלה, אש שאני פונה אני צריכה להכנס לשמאל ואז לעבור לימין
בטסט אם פניתי מכביש חד סטרי לדו סטרי מימין לימין זה נכשל?
בכביש חד סטרי, אם יש לי עצור בצד ימין, גם מי שמתכוון לפנות שמאלה חייב לעצור?
הסבר על פניות בכביש - מכביש דו סטרי לכביש חד סטרי צריך לפנות מימין לשמאל? ומכביש חד סטרי לכביש דו סטרי צריך לפנות משמאל לימין?
אם אני בכביש דו סטרי ורוצה לפנות שמאלה לכביש דו סטרי זה מהימין לימין?
לאיזה כיוונים אפשר לפנות בכביש חד סטרי ? רק אפשר לפנות שמאלה? או שאפשר גם ישר וימינה?
כשאני צריך לפנות ימינה מכביש חד סטרי שאני נמצא במרכזו
אם אני בכביש דו סטרי ואני נמצאת בנתיב הימיני ואני צריכה לפנות שמאלה,לפנות מימין לשמאל?או מימין לימין?
בכביש חד סטרי אם אומרים לי לפנות ימינה פונים מהצד הכי ימני או שמאלי?
אם אני בכביש חד סטרי ואני צריכה לפנות ימינה (אבל צריך להצמד לשמאל בסוף חד סטרי) אז מה אני צריכה לעשות?