8 תשובות
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
שואל השאלה:
רגע את יכולה להסביר איך עשית ואיך הגעת לזה ?
אנונימית
תנסי לעשות לאט לאט, הנה התשובות:)
שואל השאלה:
הבנתי תודה
אנונימית
בכיף:)
שואל השאלה:
כן הבנתי אבל זה מסובך כי לא הבנתי כלום
אנונימית
הייתה לי את השאלה הזאת אני שנייה אנסה להעלות לך תשובות, בכללי צריך לקחת את המשוואות ולכפול
כשיש לך תרגיל שהוא אותו הדבר, כמו x+2 כפול x+2, את עושה את הנוסחא 2^(a+b).
הנןסחא הולכת ככה:
(a+b)^2 שווה לa^2+2ab+b^2
תנסי להציב ולעשות לפי הנוסחא.
כשהמספרים לא אןתו הדבר כמו x+2 כפול x+4, את פשוט פותרת עם הקשתות האלה וכאילו פשוט עושה רגיל את הכפל.
אם לא הבנת מההסבר אז תחפשי בגוגל "נוסחת כפל מקוצר לכיתה ט"