8 תשובות
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימית
שואל השאלה:
רגע את יכולה להסביר איך עשית ואיך הגעת לזה ?
רגע את יכולה להסביר איך עשית ואיך הגעת לזה ?
אנונימית
תנסי לעשות לאט לאט, הנה התשובות:)
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
הבנתי תודה
הבנתי תודה
אנונימית
בכיף:)
שואל השאלה:
כן הבנתי אבל זה מסובך כי לא הבנתי כלום
כן הבנתי אבל זה מסובך כי לא הבנתי כלום
אנונימית
הייתה לי את השאלה הזאת אני שנייה אנסה להעלות לך תשובות, בכללי צריך לקחת את המשוואות ולכפול
כשיש לך תרגיל שהוא אותו הדבר, כמו x+2 כפול x+2, את עושה את הנוסחא 2^(a+b).
הנןסחא הולכת ככה:
(a+b)^2 שווה לa^2+2ab+b^2
תנסי להציב ולעשות לפי הנוסחא.
כשהמספרים לא אןתו הדבר כמו x+2 כפול x+4, את פשוט פותרת עם הקשתות האלה וכאילו פשוט עושה רגיל את הכפל.
אם לא הבנת מההסבר אז תחפשי בגוגל "נוסחת כפל מקוצר לכיתה ט"
הנןסחא הולכת ככה:
(a+b)^2 שווה לa^2+2ab+b^2
תנסי להציב ולעשות לפי הנוסחא.
כשהמספרים לא אןתו הדבר כמו x+2 כפול x+4, את פשוט פותרת עם הקשתות האלה וכאילו פשוט עושה רגיל את הכפל.
אם לא הבנת מההסבר אז תחפשי בגוגל "נוסחת כפל מקוצר לכיתה ט"
באותו הנושא: