5 תשובות
אני ממליצה לך את כל המוצרים של אקניל הם ממש טובים
הירוק מעולה
שואל השאלה:
הירוק?
תשתמשי בסבון של סרווה עם חמצה סליצילית
ובלי קשר תלכי לקוסמטיקאית יותר עדיף ויותר טוב
כי לרופא עור, לשתות מים, להחליף ציפית כל יומיים שלוש, לא לגעת הרבה בפנים, לדאוג שהמגבת פנים תהיה נקייה