10 תשובות
לא, העיקר שתלך להצביע.
למי אתה מצביע?
אני גם חושב לעשות את זה בתקווה שלא יהיה תור, חושש מזה שהרבה חושבים בדיוק את זה ולכן דווקא יהיה תור חחח
ולשאלתך, לא
לא עדיף לסיים עם זה כמה שיותר מהר
ממש לא