9 תשובות
תאכלי עם את רוצה כל אחד והבחירה שלו
אנונימית
בסופו של דבר זה החלטה שלך
אבל חבל לשבור צמחונות של כמה שנים רק בשביל שווארמה עם חברים.
אבל אם זה מה שאת רוצה אז תאכלי
אבל חבל לשבור צמחונות של כמה שנים רק בשביל שווארמה עם חברים.
אבל אם זה מה שאת רוצה אז תאכלי
מה שיעשה לך טוב, בהצלחה
את באמת רוצה לאכול שווארמה או שזה רק בגלל שחברים שלך אוכלים שווארמה?
בתור צמחונית בעצמי, אני ממש חושבת שלא צריך לעשות את זה בכוח.. אם את מרגישה צורך לאכול בשר לכי על זה... כמובן אם את באמת רוצה ולא בגלל החברים.. מספיק שתאכלי בכמות קטנה, ותצמצמי זה כבר משמעותי... לא חייב להפסיק לגמרי❤
תעשי מה שאת רוצה, את יכולה פה ושם לאכול גם דברים כאלה אבל פשוט להפחית בזה אם זה חשוב לך עדיין
שואל השאלה:
חברים שלי לא אוכלים שווארמה אבל פתאום יש לי רצון לנסות אז אם אני מחליטה שכן זה יהיה עם חברים
חברים שלי לא אוכלים שווארמה אבל פתאום יש לי רצון לנסות אז אם אני מחליטה שכן זה יהיה עם חברים
בדר"כ יש אופציה לצמחוני תבדקי
שואל השאלה:
אני יודעת שיש אבל הכוונה היא שפתאום בא לי לנסות אמיתי
אני יודעת שיש אבל הכוונה היא שפתאום בא לי לנסות אמיתי
באותו הנושא: