16 תשובות
שישנאו
אותי שונאים בגלל שאני לא יהודי
ברוך הבא לעולם, גזענות קיימת
ברוך הבא לעולם, גזענות קיימת
לא, אני לעולם לא אבין איך אפשר לשנוא מישהו רק כי הוא שונה ממך
שישנאו
לא
אני לא מבינה את זה לא רק בקשר ליהודים
אלא לכל הקשת הרחבה של הגדרות בעולם
אנשים ששונאים מישהו בגלל הגדרה הם מפגרים
אני לא מבינה את זה לא רק בקשר ליהודים
אלא לכל הקשת הרחבה של הגדרות בעולם
אנשים ששונאים מישהו בגלל הגדרה הם מפגרים
מי?
אנונימי
כן כי הם קנאים אנכנו היהודים פי 100 יותר חכמים ויפים מהם ויש לנו יותר שמחת חיים וכל השונאים שלנו קנאים בטירוף אז איך אומרים? "שימותו הקנאים"
את חיה בסרט, אך זה נסלח כי את רק בת 12. כשתגדלי תביני שיהודים לא יותר טובים מאף אחד אחר, להפך, יהודים לא מגיעים לקרסוליים של רוב עמי אירופה. כמעט כולם פה מתנהגים כמו בהמות עם אייקיו נמוך להחריד, יופי זה עניין של טעם, וחוץ מיהודים, אף אחד לא חושב שיהודים יפים.
^ טוב חיים
^^
ותיזהר שאני לא יכתוב פה נאומים זה שאני בת 12 לא אומר שאני לא מבינה אז היי למי שעדיין לא קלט, אני לא פחות חכמה
ותיזהר שאני לא יכתוב פה נאומים זה שאני בת 12 לא אומר שאני לא מבינה אז היי למי שעדיין לא קלט, אני לא פחות חכמה
כן וזה עצוב אבל יש ויש כיאלו יש מדינות שיש בהם אנטשמיות בגלל שאנחנו יהודים ויש מדינות שלא אוהבים תממשלה ויש מדינות שלא אוהבים ישראלים בכל מיני סיבות
האמת זה די מוזר
תמיד לא הבנתי את האידאולוגיה של היטלר ואיך אנשים תמכו בו ואף הסכימו
בכללי אנטישמיות ליהודים היא מאוד מוזרה
כי אין משהו שמסמל יהודים
אף אחד לא יכול לדעת שאני יהודיה בלי שאגיד את זה
בגלל זה תמיד לא היה לי ברור למה אנשים שונאים ספציפית יהודים בכל האורך ההיסטוריה
הסיבות היחידות ששמעתי
זה כי יהודים חושבים שהם מעל כולם
ורק בגלל זה הם טוענים שהם שונאים
ומוכנים לרצוח ולהרוס כל דבר שקשןר ליהודים
תמיד לא הבנתי את האידאולוגיה של היטלר ואיך אנשים תמכו בו ואף הסכימו
בכללי אנטישמיות ליהודים היא מאוד מוזרה
כי אין משהו שמסמל יהודים
אף אחד לא יכול לדעת שאני יהודיה בלי שאגיד את זה
בגלל זה תמיד לא היה לי ברור למה אנשים שונאים ספציפית יהודים בכל האורך ההיסטוריה
הסיבות היחידות ששמעתי
זה כי יהודים חושבים שהם מעל כולם
ורק בגלל זה הם טוענים שהם שונאים
ומוכנים לרצוח ולהרוס כל דבר שקשןר ליהודים
שישנאו כמה שבא להם אם זכותם להיות פה יש לנו בדיוק את אותם זכויות אבל מעצבן שלשנוא יהודים זה בסדר אבל נוצרים ומוסלמים לא צביעות
האמת שאת הרבה פחות חכמה, בגלל שאת בת 12. ילדים בגיל שלך לא מבינים דבר מחייהם.
ישראל זו מדינה דרעק ואף אחד לא שונא יהודים מתוך קנאה, יודעת למה? כי אין במה לקנא.
ישראל זו מדינה דרעק ואף אחד לא שונא יהודים מתוך קנאה, יודעת למה? כי אין במה לקנא.
תקרא את האידאולוגיה של היטלר די להטריל
באותו הנושא: