12 תשובות
תפסיקי לחשוב על מה שאומרים לך
שואל השאלה:
זה לא כזה פשוט
אנונימית
אני יודעת אבל תנסי
תגידי לילד שאמר לך את זה שהוא הכי פחות גברי בכיתה ושהזין שלו בגודל מיקרוסקופי
אנונימית
נתחיל בדבר הכי חשוב כאן לדעתי- להפסיק לאכול? ממתי לא לאכול זה נשי? לאכול זה צורך טבעי של הגוף , בלי קשר לזכר או נקבה.

נמשיך בזה שאם את רוצה להיות קצת יותר נשית זה סבבה לגמרי ואין בזה שום דבר רע, אבל אם את רוצה את זה בשביל לרצות את הילדים מהכיתה שלך אז פשוט לא!

את אומרת שאת רוצה להיות יותר נשית, אבל מה זה מישהי נשית בעייניך?
אנונימי
אל תפסיקי שום דבר ממש שאת עושה
תמשיכי להיות את ואת תקשיבי למה שהם אומרים
מי אמר שנשית חייב להיות מבחינת איפור?
שואל השאלה:
להפסיק לאכול זה על עוד דברים שמעיריםלי עליהם
אנונימית
תגדירי את עצמך. תאהבי את עצמך.
ואם את שואלת אותי אז יש סיכוי גדול שאותם אנשים שמציקים לך עושים את זה סתם בשביל להקניט ולמשוך את תשומת הלב שלך כי את מעניינת אותם ;) בין אם זה נכון או לא, לדעתי כן, את יכולה לבחור איך לחשוב. איך להגיב. אני ממליצה לך לחשוב על זה ככה. ובאופן כללי ובהדרגה להתמקד בעצמך, לא בצורה אגואיסטית או משהו, אלא לא להתייחס לקנאים ומעליבים.
אם משהו מפריע *לך* תשני אותו. אם משהו מפריע *להם* שישנו את עצמם.
^^ מה ! מי מעיר לך על זה? לאכול זו פעולה טבעית. ואם נניח את מעוניינת לרדת במשקל אז יש דרכים טבעיות וזו לא אחת מהן !
להפסיק לאכול פשוט יהרוס לך את הגוף. את צריכה לדאוג לעצמך. לאכול זו פעולה הכרחית לחיים ומי שאומר לך לא לאכול בעצם מבקש ממך להפסיק לחיות כי הזנה זו פעולה חיונית ביותר!
שהוא מטומטם. אכילה זה דבר בסיסי, זה כמו שאגיד ששינה זה לא גברי.
אולי את פשוט קשוחה ולא עדינה, וזה בסדר. שימי פס עליהם
מכירה כדורגל?
את צריכה לעשות לבנים הקפצת כדור!
לאכול זה טבעי.
את בסדר גמור...
אולי את צריכה להיות יותר עדינה,
להתלבש יוצר בלבוש של היום
ולנסות להקסים את כולם