12 תשובות
לא, זה סבבה לגמרי.
קצת 60 מקסימום
לא
לא זה ממש טוב
לא
לא זה סבבה
לא זה הגוף המושלם
את לא צריכה לעלות את לא תת משקל את במשקל שאת אמורה להיות אם את רוצה את יכולה גם לרדת עוד 4 קילו בערך אם את רוצה אבל לא מומלץ
אנונימית
לא
אנונימית
זה אחלה נראלי
אנונימית
באותו הנושא: