12 תשובות
כן
אל תקשיבי לאנשים פה מה שאת מרגישה אם את מרגישה שאת רוצה לשנות תשני תבדקי אולי מה הדרך הבריאה לעשות את זה אבל תעשי מה שטוב לך
שואל השאלה:
איך לעלות אבל
ואם אני יעלה זה אומר שאני עוד יותר אשמין בפנים לא?
אנונימית
את מושלמת כמו שאת. אם בא לך לעלות תעלי אם לא תשארי כמו שאת זה הגוף שלך!
לכי לדיאטנית היא תדע הכי טוב
תקופה גם הרגשתי כמוך שהפנים שלי שמנות אני גובה 1.67 משקל 57 בסך הכל זה המבנה פנים שלך וגם איך שאת נראת שאת עושה סלפי לא באמת נראה ככה במציאות זה נראה רגיל וממש יפה
שואל השאלה:
אבא שלי העיר לי עלזה בגלל זה התחלתי לחשוב עלזה יותר^
אנונימית
יואו אותו דבר כמוני כמה חברים אמרו לי על זה ואס התחלתי לשים לב בתמונות שהפנים שלי ככה
אם את רוצה תשלחי הודעה בפרטי
כן
אלה אם כן אין לך חזה בכלל
את מושלמת 3>