5 תשובות
כולם
למה
אני לא
זה דבר מוכר.
קוראים לזה משבר נובמבר.
זו תקופה שכמעט כל הקבוצות והחברויות עוברות בה זמן קשה.
קוראים לזה משבר נובמבר.
זו תקופה שכמעט כל הקבוצות והחברויות עוברות בה זמן קשה.
גם אני
באותו הנושא: