12 תשובות
הגיוני
הגיוני
הגיוני, דבר כזה יכול להרוס לך את האמון בכל אדם שמנסה להתקרב אליך. הפחד להיפגע שוב משתלט לך על הרצון לחזור לקשר מכייון שאתה לא רוצה להיבגד שוב.
כן הגיוני
הגיוני שתרגיש ככה אבל זה לא בהכרח יקרה
הגיוני נהרס לך האמון בבנות עצוב לשמוע
ברור שזה הגיוני, פגעו בך ולא באלך לקחת סיכון שיפגעו בך שוב.
זה ממש הגיוני, בגידה זה פשוט דבר נוראה.....
בכל החיים? איך תתרבה, מה עם המשכיות והחיים האמיתיים? בגלל ז*נה או שתיים להרוס לעצמך את החיים ולוותר על בין בדברים המשמעותיים ביותר? לא הגיוני בעייני. אבל תעשה מה שטוב לך.
שואל השאלה:
הבגידה אחד זה שכבה עם משהו
השני הייתה עם מישהו אחר בזמן שהייתה איתי
אנונימי
^אגלה לך סוד כמוס.. רובנו בחיים האלה נבגוד או נבגד, האם בגלל אנשים בוגדיים זה פייר לוותר על עתיד נכון שצופן לנו? למשל מה אשמים הילדים העתידניים שלך, ואישתך העתידית מה היא אשמה.. לוותר על כל הטוב הזה בגלל בוגדות שלא שוות כלום? כל היופי הוא לדעת לקום על שתי רגליים גם לאחר שנפגענו ונפלנו ולא להכריז על הריסת החיים שלנו. זה לא מוביל למקום נכון בעייני.
^אז בגלל שיש בגידות גם בתוך נישואין לא להתחתן? אז בואו כולם לא נתחתן ונמות רווקים וממורמרים רעיון נפלא, חתונה זה בין הדברים הכי משמעותיים ומשמחים שיכולים לקרות לאדם בכל החיים עצמם! חולי אלציימר לא זוכרים כלום על עצמם וסובביהם אבל את החתונה שלהם זוכרים תבינו כמה זה משמעותי לאדם, עוד לא נולד האדם שבגללו אוותר על הדברים הכי משמעותיים בחיים האלה- אף אחד לא שווה את זה.