11 תשובות
לא כזה נורא
אם זה מפריע לך אז זה נורא אם לא אז לא זה הטעם שלך
אני הייתי יותר נמוך מהאקסיות שלי:)
בני כמה אתם
השאלה היא אם זה מפריע לך עצם הדבר שהוא נמוך ממך או שלא נעים לך שאנשים רואים שחבר שלך נמוך ממך.

אם מפריע לך עצם הדבר (נניח שהיה מפריע לך אפילו אם הייתם לבדכם על אי בודד), יכול להיות שבאמת היום זה מקודם מדי ואולי בכלל זה לא הוא האחד שלך. אבל אם זה רק "איך זה נראה", תנצלי את ההזדמנות כדי להתגבר על החשיבות המיותרת שכולנו נותנים למה שאומרים עלינו. והפרטנר הכי טוב שלך לזה הוא... החבר שלך עצמו. תדוני איתו על הנושא ותרכשו את הביטחון העצמי הנדרש יחד.
זה לא נורא
שואל השאלה:
אני מטר 69 אם זה רלוונטי
אנונימית
לדעתי לא
ממש לא נורא, מקסימום הוא יגבהה