6 תשובות
להמשיך לעבוד
כל החיים זה רדיפה אחרי כסף
ככה זה אין מה לעשות זה אמל כולם
כל החיים זה רדיפה אחרי כסף
ככה זה אין מה לעשות זה אמל כולם
שואל השאלה:
אבל זה לא נכון לרדוף אחרי זה אין לזה סוף
זה רדיפה בלתי פוסקת
אבל זה לא נכון לרדוף אחרי זה אין לזה סוף
זה רדיפה בלתי פוסקת
אנונימית
מסכים , למרות שכרגע יש לי הכי הרבה כסף בחבורה., בכל מקרה, כל עוד יש לך מספיק כסף לדאוג לעצמך וחיות במצב וצורה שאת רוצה , אין שום סיבה שזה יפריע לך
בואי אני בת 24 חסכתי 20 אלף(בזבזנית)
יש לי המון חברים שאין להם שקל בחיסכון
הכל בסדר יש לך עכשיו זמן לחסוך
יש לי המון חברים שאין להם שקל בחיסכון
הכל בסדר יש לך עכשיו זמן לחסוך
כל החיים זה לעבוד ורדיפה אחרי הכסף אצל כולם זה ככה בלי עבודה וכסף אי אפשר לעשות כלום יש לך עוד את כל החיים לעבוד העיקר זה הדרך לעשות מה שאוהבים
אנונימי
למה את משווה את עצמך לאחרים? מי אמר שהם יותר מצליחים או מתקדמים ממך? למה רק כסף הוא מדד להצלחה? למה דווקא שהם יקבעו עלייך מה את צריכה או לא צריכה לעשות?
רק את קובעת על עצמך, רק את מחליטה מה לחשוב ואיך להתנהג. קחי אחריות ותשני את החשיבה שלך. לי אישית יש פחות כסף מאחרים, וזה לא מזיז לי מבחינה חברתית. אם אנשים סביבך רוצים רק עוד כסף כל היום הם כנראה אנשים שטחיים ורדודים.
רק את קובעת על עצמך, רק את מחליטה מה לחשוב ואיך להתנהג. קחי אחריות ותשני את החשיבה שלך. לי אישית יש פחות כסף מאחרים, וזה לא מזיז לי מבחינה חברתית. אם אנשים סביבך רוצים רק עוד כסף כל היום הם כנראה אנשים שטחיים ורדודים.
באותו הנושא: