9 תשובות
כן הכי טעים
כןן אמאלה איך באלי גם עכשיו
אני אוכל בייגלה כמו מסכן
יאסס
יאפ
כן לגמרי
כן,ארוחת ערב
מה הבעיה
באותו הנושא: