8 תשובות
תעני לה באיך שאת באמת מרגישה לגביה, תצייני לה את כל מה שכתב לנו פה. תני לה לשמוע את מה שאת חושבת עליה וזה שאת מעדיפה שלא תחזרו לקשר. תנסי לכתוב לה את זה יותר בעדינות ולהקשיב למה שיש לה להגיד. לדעתי האישית, אם את באמת החשבת אותה לחברה טובה שלך את יכולה לתת לה עוד צאנס. אחרי הכל אנחנו בני אדם וכולנו עושים לפעמים טעיות, היא מראה לך שאכפת לה ממך אז אל תפסלי אותה כזה מהר.
יכול להיות שהיא באמת מרגישה רע. ואם אין לה עם מי להיות בעבודות וכאלה זה בטח מרגיש נורא מצידה, וגם אין לה עם מי להסתובב אז היא מסתובבת עם בנים.
אני מציעה שלפחות תדברו על זה לפני שאת מחליטה.
אני מציעה שלפחות תדברו על זה לפני שאת מחליטה.
שואל השאלה:
הבעיה שהיא פשוט ניסתה בהתחלה הכל בשביל להתרחק. היא הייתה גם עם בנות שאני יודעת שהיא שונאת רק בשביל לגרום לי לקנא.
בסוף הלכה לבנים
זה באמת מעצבן אותי כי היא חוזרת רק כי רואה שלא הולך לה בלעדיי
הבעיה שהיא פשוט ניסתה בהתחלה הכל בשביל להתרחק. היא הייתה גם עם בנות שאני יודעת שהיא שונאת רק בשביל לגרום לי לקנא.
בסוף הלכה לבנים
זה באמת מעצבן אותי כי היא חוזרת רק כי רואה שלא הולך לה בלעדיי
אנונימית
להחזיר אותה לחבורה לא אומר לתת לה להיות שוב החברה הכי טובה שלך או חברה קרובה כמו שהיא הייתה, אחרי הכול היא פגעה בך ולא חובה לשכוח הכול. אבל אנשים עושים טעויות, וכולנו אנשים אז אני לפחות חושבת שצריך גם לסלוח בשלב וברמה מסוימת.
לא עונים שתקפוץ
אנונימית
תגידי לה שאת לא מעוניינת להיות חברה שלה יותר
נסי להשלים איתה היא בודדה
כמו שאמרו מעלי היא מבינה את הטעות שלה והיא בודדה, אלא אם לריב היה בסיס עמוק שאי אפשר לסלוח עליו או שמצביע על בעיה גדולה מאוד, אני אומרת שתסלחי לה. זאת תהיה הדרך שלה חזרה והיא שוב תחזור להיות עצמה.
בנוסף אני יודעת שאם זה היה המצב שלי הייתי כל כך רוצה לחזור לאנשים שאני מכירה ובאמת חברים שלי (או יכולים לחזור להיות חברים שלי)
בנוסף אני יודעת שאם זה היה המצב שלי הייתי כל כך רוצה לחזור לאנשים שאני מכירה ובאמת חברים שלי (או יכולים לחזור להיות חברים שלי)
באותו הנושא: