12 תשובות
זו בחירה שלה עם מי להסתובב, היא לא חייבת לאותה חברה כלום. פשוט שתנסה להתחבר לאנשים נורמטיבים יותר. עם אנשים אובסיסיבים זה מתחיל בקטן וממשיך לדברים קיצוניים יותר. שתנסה קצת לקרר יחסים איתה.
תגיד לה שהיא רעילה ומוזרה ומתנהגת כמו ילדה קטנה. שהקשר אחלה סתם יהיה נטל ויכביד עליה. בזבוז אנרגיה.
שואל השאלה:
אני יודע ^ובגלל זה מעדיף שהיא לא תתחבר לאחת כזאת מחר מחרתיים היא תגיד לה משהו אחר..הקטע שאצלה ביחידה כולם בנים אס זה קצת בעיה להתחבר לבנות אחרותה
אנונימי
אם היא נשארת שם כנראה שזה נוח לה למרות שזה הדבר שמעצבן אותה.
אל תתערב, אתה לא צד בסיפור הזה. אתה פה כדי להכיל ולשמוע אותה מתלוננת.
שואל השאלה:
היא לפעמים בוכה לי בשביל להתעייץ איתי^ואני לא רוצה שיהיו לה חברות כאלה שהם בהמשך יהיו אובססיות
אנונימי
אתה יכול להגיד לה מה אתה חושב, זה לא אומר שהיא צריכה ייעוץ ממך.
ועדיין, זו בחירה שלה עם מי להיות כמה איך ובאיזו צורה.
שואל השאלה:
זנ מה שאני אומר בחירה שלה אז זה טימטום שהיא התעצבנה על זה
אנונימי
אז אם כדאי שתהיה עצבני על מישהי זה על חברה שלך ולא על החברה שלה.
שואל השאלה:
למה להיות עצבני עליה?כתבתי שזה מוזר וטימטמום שחברה שלה התעצבנה וכעסה על דבר כזה
אנונימי
כי אם היא בוכה לך על זה וזו בחירה שלה, היא אשמה
שואל השאלה:
היא לא אשמה
אנונימי
אווקיי, בהצלחה