17 תשובות
כן
ברור גם אניי
כן בטח
כן, גם אני ככה
אחות
יותר מנורמלי, מי לא
כן, זה אומר שהן טובות (או שחוש השיפוט שלך מאוד נמוך)
איכותית
בטח
אני קורעת את עצמי מצחוק
כע אני לא שולטת בזה
צוחק עאלק... נחנק מצחוק לפני שמספר את הבדיחה בכלל, ולפעמים אני לא מספר את הבדיחה אפילו, ופשוט מדמיין אותה בראש ונקרע מצחוק לבד כמו פסיכופט...
^אמאלה למה צחקתי מזה
כן,
טוב להכניס הומור לחיים ולצחוק
צחוק זה בריאות
לצחוק וליהנות (במקום לקבל אולקוס)
ידוע שהומור מרפא המון בחיים וזה כלי עוצמתי בעניין הזה
איך 'הגשש החייור' אומרים:
'העולם מצחיק אז צוחקים'
יחי הנוסטלגיה