3 תשובות
אל תעשי כלום
אם נהנית מהארוחה אל תהרסי את ההנאה בנקיפות מצפון,
כי זה מה שמשמין פה... עיכול לא טוב בגלל נקיפות מצפון!
חג שמח -:)
תעשי עוד ספורט ותשרפי את מה שאכלת, ותנסי להתמיד יותר אחר כך.
וכמו אלה שמעלי, אין צורך להרגיש רע עם עצמך.. את מה שנעשה אין להשיב, את העתיד אפשר הכל.. =)
לאלונה 11 נכון שאת בדיאטה אבל פעם אחת לאכול ארוחה גדולה לא תגרום כל כך הרבה נזק..
תשמרי על התזונה שלך ובהצלחה עם דיאטה.
שלך לכל בקשה המהממת50
אנונימי