8 תשובות
זה צום
אז נראה לי שלא
בצום לא אוכלים
אם את לא צמה אז תאכלי
שואל השאלה:
אם אני לא צמה אני יכולה לאכול או שזה לא מכבד?
אנונימית
לאא
צום זה על הכל
את יכולה
עדיף לא מול אנשים שצמים למרות שאת יכולה זה פשוט לא ממש מכבד
זה לא נקרא מכבד
לא זה צום
אם את.ה צמים אז מותר אבל זה נקרא לשבור את הצום(כאילו לסיים אותו)
ואם את.ה רוצה ללכת עם הצום הזה עד הסוף אז תחכה.כי עד סוף הצום