7 תשובות
תלמדי ותעשי מחר
(בלי קשר יש מועד ב לבוחן בכלל?)
(בלי קשר יש מועד ב לבוחן בכלל?)
תעזי אותו כי זה רק בוחן כנראה שבמועד ב זה יהיה אותו הבוחן ואז תדעי את כל התשובות קרה לי מלא
תעשי מועד ב , כך תרגישי מוכנה יותר וזה ירוויח לך זמן . קודם כל תוודאי שיש אפשרות בטוחה לעשות מועד ב ואם כן אז תעשי
במה הבוחן,זה הרבה חומר?
אם את יודעת שתלמדי למועד ב, אז כן. אבל אם לא תלמדי, אין ממש טעם. עדיף לך ללכת ולגמור עם זה
כן
אם את מרגישה שאת ממש לא מוכנה וזה אבל אם את חושבת שאת יכולה אולי טיפה אפילו לרטט אז תלכי
אם את מרגישה שאת ממש לא מוכנה וזה אבל אם את חושבת שאת יכולה אולי טיפה אפילו לרטט אז תלכי
שואל השאלה:
בביולוגיה
בביולוגיה
אנונימית
באותו הנושא: