5 תשובות
אפשר גם וגם
זה לא משנה.
זה תלוי בהקשר, למשל:
"יותר טוב לאכול בפה סגור מאשר בפה פתוח "
"מגיע לך מישהו טוב יותר"
אתה פשוט מסדר את זה איך שנוח לך או נשמע לך טוב
שואל השאלה:
תודה ושניהם נכונים או שיש אחד שיותר נכון להגיד אותו?
אנונימית
שניהם תקינים. אין משהו טוב יותר או פחות טוב.. חח
באותו הנושא: