4 תשובות
אנשים תמיד יתבלבלו,
בגלל זה אנחנו בני-אדם
אין אדם שלא טועה
בגלל זה אנחנו בני-אדם
אין אדם שלא טועה
אולי הם פשוט עצלנים בשביל לרשום 'too'?
או שהם חושבים שזה אותו הדבר למרות שזה לא
או שהם חושבים שזה אותו הדבר למרות שזה לא
מאותה סיבה שדוברי עברית מתבלבלים בין אם לעם
זה כמו שדוברי עברית מתבלבלים בין אם לעם
באותו הנושא: