7 תשובות
ממש לא
כשהם יהיו בני 15 אז כן
כן. חד משמעית.
לאא
לי האמת הורידו את הדלת אתמול
אני רוצה פרטיות
אז לא, בחיים לא
אנונימית
לא.
כל ילד צריך את הפרטיות שלו
כן אבל לא בגלל פרטיות אלא בגלל מקרי חירום
אם חס וחלילה קורה משהו אי אפשר להסתכן שמנעול ייתקע או משהו
מנעולים זה רק לשירותים/מקלחת ולדלת של הבית
פשוט צריך לכבד את זה כשהדלת סגורה זה לא כזה קשה. דופקים לפני
אנונימית